NPV-Advieslijn

De medewerkers van de NPV-Advieslijn staan graag voor u klaar. Via telefoon, e-mail of chat krijgt u deskundig en persoonlijk advies in alle fases van het leven. We zijn graag van dienst met veel inhoudelijke informatie en een uitgebreid netwerk.


In het kort

  • U of jij kunt op verschillende manieren contact opnemen met de NPV-Advieslijn: via telefoon, e-mail of chat.
  • Elke werkdag is er een telefonisch spreekuur van 9.00 tot 12.30 uur.
  • Voor dringende vragen zijn we 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar.
  • Anoniem Chatten? Er is op wisselende avonden een medewerker beschikbaar tussen 19.30 en 21.30 uur.
  • Anoniem een bericht achterlaten via de chat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.
  • Als het nodig is, kunnen we ook bij ons op kantoor of bij (jo)u thuis een persoonlijk gesprek voeren.
NPV-Advieslijn

Stel uw vraag

  • De NPV gaat zorgvuldig met uw persoonsgegevens om. Wij gebruiken de hierboven ingevulde gegevens om contact met u op te nemen. De gegevens worden versleuteld verstuurd naar de NPV-Advieslijn. Meer informatie kunt u vinden in de Privacyverklaring van de NPV.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

“Ik ben heel goed geholpen door de NPV-Advieslijn!”

Welke vragen kan ik stellen aan de NPV-Advieslijn? Hieronder zetten we wat voorbeelden op een rij:

  • Mijn man is ernstig ziek en de arts wil de beademing stoppen. Wat nu?
  • Ik overweeg orgaandonor te worden. Kunt u mij daar wat meer over vertellen?
  • Onze moeder heeft de ziekte van Alzheimer en weigert te eten. Is sondevoeding goede zorg?
  • Mijn man en ik denken na over gezinsvorming en willen ook Bijbelse overwegingen daarbij betrekken. Welke informatie hebben jullie beschikbaar?
  • Mijn dochter kreeg een oproep om zich te laten inenten tegen HPV. We twijfelen of we daar gebruik van willen maken.

Met deze vragen helpen we u graag verder. Kijk ook eens bij onze thema’s met welke vragen u nog meer terechtkunt bij de NPV.

Ervaringen

‘Dankbaar om onze vragen gericht te kunnen stellen aan jullie als organisatie. We waarderen dat erg!’

Onze ongeboren dochter bleek Down te hebben. Met de raad van de NPV-Advieslijn konden wij de arts ervan overtuigen dat wij de zwangerschap niet wilden afbreken.

Ik ben snel, professioneel en kundig geholpen. Vriendelijk bedankt!

Wat mensen van de NPV-Advieslijn vinden

Mensen die contact zochten met de NPV-Advieslijn, geven ons gemiddeld een

9,0

NPV-Zorg
altijd dichtbij

Bekijk onze afdelingen

Onze thema's

Bekijk al onze thema's